IHC/IHC Digest Archive

[ihc] German translation?

Anyone on here able to translate German?  I received the following message
from a gentleman in
Germany (along with several photos of IHC trucks) but despite my last name,
I don't know
any more German than I picked up watching reruns of Hogan's Heros!
The message:
Hallo,

kvnnen sie mir helfen da ich mir gerade einen ICH Abschleppwagen Modell 1510
EIGHT aus dem Jahr 1971 aufbaue und es hier in Deutschland keine Teile f|r
dieses Auto gibt versuche ich es bei Ihnen. Vielleicht  haben Sie eine
Adresse wo ich Teile bestellen kann da ich noch mehr benvtige wie,
Fronscheibe, T|rgriffe und Chromteile ich habe im Internet ein dhnliches
Auto gesehen vielleicht kennen Sie so ein Modell hier noch ein paar Bilder
das helle Auto sieht meinem dhnlich |ber ein Antwort w|rde ich mich sehr
freuen.

Vielen Vielen Dank und Gr|_e an Ihren Vater

<name deleted>

In any case, the pics include a nice ~71 Travelette and a rough looking 1510
with a

Holmes wrecker setup on the back.  It looks like he is restoring the 1510.

Allan W.

Home | Archive | Main Index | Thread Index