IHC/IHC Digest Archive

[ihc] German Translation

I have been late reading IHC Digest postings, so I dont know if you already
got a complete translation on this.
But anyway, here it goes:

Could you help me, I am restoring a IHC tow truck model 1510 EIGHT model year
1971, and since are no parts available in Germany, I try my luck with you.
Maybe you know an address where I could order parts, since I need many things.
For instance a windshield, doorhandles, chrome parts. I saw a similar car on
the internet, maybe you know the model. enclosed are a few pictures. the light
truck is similar to mine.
I would appreciate an answer.

kvnnen sie mir helfen da ich mir gerade einen ICH Abschleppwagen Modell 1510
EIGHT aus dem Jahr 1971 aufbaue und es hier in Deutschland keine Teile f|r
dieses Auto gibt versuche ich es bei Ihnen. Vielleicht  haben Sie eine
Adresse wo ich Teile bestellen kann da ich noch mehr benvtige wie,
Fronscheibe, T|rgriffe und Chromteile ich habe im Internet ein dhnliches
Auto gesehen vielleicht kennen Sie so ein Modell hier noch ein paar Bilder
das helle Auto sieht meinem dhnlich |ber ein Antwort w|rde ich mich sehr
freuen.

Home | Archive | Main Index | Thread Index