Alfa Romeo/Alfa Romeo Digest Archive

[alfa] VIRUS!!!! sorry

Dear Friends,

I is obvious that a virus visited my computer today.
Because of that it could be that (send by the virus) you got an e-mail from me
with an infected attachement.
Sorry for that.

We did all what is possible to stop this problem and hope it is cured now.

To be sure, don't open any attachment when I don't announce it in my e-mails.

Again sorry for the inconvenience,

Best Regards,
Jack

Beste vrienden,

Het is duidelijk dat vandaag een virus een bezoek bracht aan mijn computer.
Als gevolg daarvan is het mogelijk dat (gezonden door het virus) jullie een
e-mail met geinfecteerde bijlage hebben ontvangen.
Mijn verontschuldigingen daarvoor.

We hebben vandaag al het mogelijke gedaan om het probleem te stoppen en hopen
dat het nu opgelost is.

Om er zeker van te zijn, open geen bijlagen als die niet zijn aangekondigd in
mijn e-mails.

Nogmaals mijn verontschuldigingen voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,
Jack
--
to be removed from alfa, see /bin/digest-subs.cgi