Alfa Romeo/Alfa Romeo Digest Archive

Venlo

Hoi,

Mijn gebruikersnaam bij u is: evdbeek en mijn klantnummer is 209545

Ik zou graag weten hoe het komt dat er sinds een maand of drie vier zo =
slecht in te bellen is in Venlo. Het komt zeer geregeld voor dat mijn =
inbelprogramma wel inbeld, maar er gebeurt vervolgens niets, totdat de =
verbinding verbroken wordt, soms meerdere keren achter elkaar..... leuk =
voor de PTT, maar minder voor mij.

Ik heb hierover al eens gebeld met de helpdesk en men zei dat de =
centrale in Venlo regelmatig overbelast was, maar dat hieraan spoedig =
iets zou gebeuren. Ik vind de boel ook erg langzaam tegenwoordig. Ik heb =
zelfs vastgesteld dat mijn pages etc. via Hetnet vaak sneller geladen =
worden dan via het betaalde PI...hoe komt dit toch??? en wat bent u van =
plan hieraan te doen??

Dan nog iets...een tijdje geleden heb ik een emailtje gestuurd over de =
teller die ineens verdwenen was van mijn HP. Na een kleine week was deze =
terug, maar op dat mailtje heb ik nooit antwoord gehad....hoe komt dit =
??

Nou.... ik hoop dan deze keer wel een antwoord te krijgen, alvast =
bedankt....E.K.M. van de Beek

Home | Archive | Main Index | Thread Index