Changing the Gear Ratio??? on E36. (help)

Hello Digesters,

    I am interested in changing the differential (gear ratio, right??)
on my 95 E36 325is.  Does anyone have any experience changing this to a
different ratio to increase acceleration at the expense of higher
cruising RPMs.  If anyone has any experience doing this, please e-mail
me personally.

Thank you, Mike

Hallo Digesters,

    Ich mich f=FCr =C4nderung des Differentials auf meinem 95 E36 325is.
Irgendjemanden macht irgendeine Erfahrung hat, die dies zu einem
verschiedenen Verh=E4ltnis =E4ndert, Beschleunigung auf Kosten h=F6herer
herumfahrender DREHZAHL zu vermehren. Wenn irgendjemand irgendeine
Erfahrung hat, die dies macht, schickt bitte per E-mail mich pers=F6nlich.

Vielen Dank Mikrophon

E36 325is
E36 ///M3 EVO